Ολοι βλεπουμε καθε μερα διαφημισεις,διαφορες και πολλες,αλλα για μας του ποδοσφαιρου και οχι μονο,μας αρεσουν αυτες με πρωταγωνιστες,του ποδοσφαιριστες που θαυμαζουμε στο γηπεδο.Το sport24.gr κανει αφιερωμα σε καποιες αυτες που ξεχωρισε και ειχαν μεγαλυτερη απηχηση στο κοινο.Επιλεξαμε μερικες διαφημισεις και σας τις παρουσιαζουμε:
Ντυμένο ξύλο ο Μπέκαμ
Ξεκινάμε λοιπόν με μία πολύ έξυπνη διαφήμιση με τους Μπέκαμ και Ντάβιντς να είναι παίκτες σε ξύλινο ποδοσφαιράκι προσπαθώντας εναγωνίως να ρίξουν ένα μπουκάλι Pepsi στο γήπεδο που παίζουν. Πάνω που τα φέρνουν βόλτα μπαίνει μέσα ένας πιτσιρικάς και τους παίρνει το μπουκάλι.
The mission
Όταν είχε κυκλοφορήσει ο Έντγκαρ Ντάβιντς ήταν στα ντουζένια του και γενικά όλη αυτή η γενιά των Ολλανδών του 1990. Εκείνο που είχε μείνει σε όλα τα παιδιά της εποχής ήταν η ντρίμπλα του Ντάβιντς στο ρομπότ-νίντζα!! Δεν το συζητάμε πως στα περισσότερα γήπεδα 5χ5 όλοι προσπαθούσαν να την μιμηθούν, αλλά που.... Ένας είναι ο Ντάβιντς.
Δεν είναι ότι φαίνεται
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ γίνεται αλλαγή στο παιχνίδι της Γιουνάιτεντ και όπως πηγαίνει προς τη φυσούνα, ένα παιδάκι πίνει αναψυκτικό. Ο Άγγλος άσος πίνει μία γουλιά και το παιδί του ζητάει τη φανέλα. Όλα καλά μέχρι τώρα; Μάλλον όχι αν δείτε όλο το κλιπ...
Στην κόλαση!
Εκπληκτική ιδέα με τους αστέρες της εποχής σε ένα τρομερό βίντεο-διαφήμιση που είχε προκαλέσει αίσθηση. Η ομάδα του Μαλντίνι και του Καντονά λοιπόν είναι παγιδευμένη στην κόλαση και πρέπει να παίξουν με τους εαυτούς τους σε μορφή δαιμόνιων! Το αποτέλεσμα; Φοβερό...
Μαγεία...
Όταν σε μία διαφήμιση βλέπουμε τον Ρονάλντο, τον Ντενίλσον (στα καλά του), τον Ρομάριο και άλλους αστέρες της εποχής, καταλαβαίνετε πως έχουμε να κάνουμε με μαγικές στιγμές. Δεν λέμε κάτι άλλο, δείτε το κλίπ και τη γκριμάτσα του Ντενίλσον.
Μουσική, εικόνα, συναισθήματα, ποδόσφαιρο
Πρέπει να είναι το κορυφαίο τραγούδι σε συνδυασμό με σκηνοθεσία διαφήμισης που έχουμε δει μέχρι και σήμερα
Εμεις ψηφιζουμε αυτη ως πιο αστεια
Κορυφαία διαφήμιση!! Ένας ποδοσφαιριστής πηγαίνει στην τουαλέτα καθώς τον έχει πιάσει... κόψιμο, όμως ανακαλύπτει πως δεν υπάρχει χαρτί τουαλέτας και πως το μόνο που μπορεί να χρησιμοποιήσει είναι η φανέλα του. Όταν βγαίνει όμως συμβαίνει κάτι πραγματικά αστείο.Απολαυστε!
In the end there can be only one
Ο Ερίκ Καντονά για ακόμα μία φορά κάνει την εμφάνιση του σε διαφήμιση έχοντας το ρόλο του διοργανωτή του τουρνουά. Σκοπός είναι να μπει ένα γκολ. Όποια ομάδα το πετύχει κερδίζει. Στο τέλος; Δείτε και θα καταλάβετε.
powered by Thymios N